Ενυδάτωση προσώπου - δοκιμασμένες κρέμες

Η ενυδάτωση είναι το Α και το Ω στην περιποίηση του προσώπου. Προϋπόθεση μίας υγιούς και δίχως προβλήματα επιδερμίδας είναι η σωστή και αποτελεσματική ενυδάτωσή της. Και φυσικά, μην περιμένεις μέχρι τα πρώτα σημάδια γήρανσης να κάνουν την εμφάνισή τους στο πρόσωπό σου. Η ενυδάτωση δεν έχει ηλικία. Προσέχουμε για να έχουμε λέει ο λαός και έχει απόλυτο δίκαιο. Και να είσαι σίγουρη, πως αν φροντίσεις την επιδερμίδα σου από νωρίς, θα σε φροντίσει κι εκείνη αργότερα.

Εδώ, θα σου μιλήσω για όσες ενυδατικές κρέμες έχει τύχει να δοκιμάσω και για τις εντυπώσεις μου από αυτές.


  • Chanel Hydra Beauty gel-cream



Η αγαπημένη! Η κρέμα αυτή έχει ανάλαφρη, δροσερή υφή κάτι ανάμεσα σε κρέμα και ζελέ. Απλώνεται ιδανικά και εύκολα στην επιδερμίδα, ενώ απορροφάται στη στιγμή. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με το υπέροχο, αναζωογονητικό άρωμά της, καθιστά την εφαρμογή της, πολύ ευχάριστη διαδικασία.
Το προϊόν αυτό υπόσχεται εκ των έσω ενυδάτωση της επιδερμίδας, ενεργοποιώντας την φυσική διαδικασία αυτής και εξασφαλίζοντας άριστα επίπεδα υγρασίας. Εν ολίγοις υπόσχεται ένα υγιές δέρμα και πράγματι το προσφέρει.
Μετά την εφαρμογή της κρέμας η επιδερμίδα είναι 100% ενυδατωμένη, άνετη, δροσερή και φρέσκια. Ευτυχώς το προϊόν δεν αφήνει ίχνος λιπαρότητας. Θα έλεγα μάλιστα ότι τη ρυθμίζει, αφού από τότε που ξεκίνησα να τη χρησιμοποιώ, το θέμα "λιπαρότητα, γυαλάδα" έπαψε να με απασχολεί τόσο, ενώ παράλληλα τα σπυράκια "αραίωσαν" τις επισκέψεις τους.
Στο άγγιγμα αισθάνεσαι την επιδερμίδα σου μεταξένια, στον καθρέφτη την βλέπεις φωτεινή και ομοιόμορφη. Μέρα με τη μέρα η κρέμα αυτή βελτιώνει την ποιότητά της.





  • Anew Vitale της Avon


Αναλυτική άποψη για το προϊόν θα βρεις εδώ




  • Clinique Moisture Surge Extented Thirst Relief


Πρόκειται για ένα -αρκετά θα έλεγα- δροσερό, ενυδατικό τζελ, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί οποιαδήποτε στιγμή μέσα στη μέρα, προσφέροντας στην επιδερμίδα άνεση και άμεση ενυδάτωση που διαρκεί. Επιπλέον, χαρίζει λάμψη, λείανση και αναζωογόνηση, ενώ παράλληλα μειώνει την αίσθηση "τραβήγματος". Ίσως όμως, ειδικά αν έχεις πολύ ξηρή επιδερμίδα, η ενυδάτωση που προσφέρει το προϊόν να μην σε καλύψει απόλυτα (πολλοί χρησιμοποιούν το τζελ αυτό ως συμπληρωματικό προϊόν περιποίησης και όχι ως βασική
κρέμα).






  • Lancome Hydra Zen Neurocalm extreme soothing moisturizing gel-creme


Πολύ καλό προϊόν. Ενυδατώνει, απαλύνει και ξεκουράζει την επιδερμίδα. Έχει πολύ δροσερή και ανάλαφρη υφή, ενώ απορροφάται πολύ εύκολα χωρίς να αφήνει λιπαρότητα. Αυτό που δεν μου άρεσε και τόσο, ήταν το κάπως έντονο άρωμά του.





  • Aqualia Thermal της Vichy


Στη σύστασή της θα βρεις το ιαματικό νερό της Vichy, πλούσιο σε μέταλλα και ιχνοστοιχεία, και άλλους ισχυρούς ενυδατικούς παράγοντες. Ενυδατώνει σε βάθος την επιδερμίδα και είναι κατάλληλη και για τα ευαίσθητα δέρματα. Πρόκειται για ένα προϊόν που συνδυάζει την ποιότητα με την καλή τιμή. Ωστόσο, μετά την εφαρμογή της, η επιδερμίδα μου ήταν λίγο λιπαρή. Ίσως στις κανονικές
ή στις ξηρές να λειτουργεί καλύτερα.
Την περίοδο αυτή μάλιστα, θα βρεις την Aqualia Thermal σε ένα συλλεκτικό, vintage κουτί, με δώρο αντηλιακό προσώπου, για ματ αποτέλεσμα, σε ειδική συσκευασία των 30ml.




  • Estee Lauder - Hydrationist


Πρόκειται για μία ικανοποιητική ενυδατική κρέμα που αναζωογονεί την επιδερμίδα και τη βοηθάει να αντιστέκεται στα πρώτα σημάδια γήρανσης. Στην δική μου δυστυχώς έπεσε λίγο "βαριά" και κάπως λιπαρή. Σίγουρα όμως θα ικανοποιήσει τις πιο ξηρές επιδερμίδες. Πάντως, κυκλοφορεί σε δύο συνθέσεις: μία για τις ξηρές-κανονικές επιδερμίδες και μία για τις μικτές-λιπαρές.










Εσύ ποια ενυδατική κρέμα χρησιμοποιείς αυτό το διάστημα; Γνωρίζεις κάποιο καλό ενυδατικό προϊόν;

Φιλάκια πολλά,
Ιωάννα.


11 σχόλια:

  1. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΤΗΝ MOISTURE SURGE ΚΑΙ ΕΜΕΙΝΑ ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΗ. ΤΩΡΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΤΟΥ ΚΟΡΡΕ (ΑΓΡΙΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ)!!! ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΙ ΑΥΤΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρέμα του Κορρέ δεν έχει τύχει να δοκιμάσω ακόμη, αλλά είναι μέσα στα σχέδιά μου. Ακούω πολύ καλά σχόλια από παντού :)

      Διαγραφή
  2. πολύ ωραίο το blog σας...ακολουθώ στο facebook και εδω..αν θελετε ρίξτε μια ματια και στο δικό μου
    alldaybeautiful.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πάρα πολύ :) Εννοείτε ότι θα το δούμε! :)

      Διαγραφή
  3. Εγώ χρησιμοποιούσα την Aqualia αλλά μου έπεφτε πολύ βαριά,ένιωθα το δέρμα μου πολύ λιπαρό.Και εγώ θέλω να δοκιμάσω κρέμες Κορρέ.Σκέφτομαι την κρέμα '' 'Αγριο τριαντάφυλλο'',ή ''Φλοιό Μανόλιας''Ευχαριστούμε πολύ για τα reviews :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. H αλήθεια είναι πως κι εμένα μου έπεσε λίγο βαριά...Εγώ ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο :)

      Διαγραφή
  4. Τέλειο το blogspot σου Ιωάννα! Μήπως έχεις να μας πεις γνώμες και για κρέμες ματιών; Δεν έχω βρει κάτι που να με ικανοποιεί. ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Χαριτωμένη μου! Το έχω στο μυαλό μου να ετοιμάσω σύντομα post με κρέμες ματιών, αλλά θέλω πρώτα να έχω δοκιμάσει αρκετές για να σας δώσω επιλογές! :)

      Διαγραφή
  5. Φανταστικό το blog συγχαρητήρια!! Εγώ χρησιμοποιώ την Aqualia Thermal της Vichy και είμαι πολύ ευχαριστημένη!! Μήπως μπορείς να μου προτείνεις και άλλες ενυδατικές κρέμες προσώπου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Ευγενία μου! :)
      Η κρέμα που χρησιμοποιώ αυτήν την περίοδο και είμαι πολύ ευχαριστημένη είναι η νέα Aqua Vita της Apivita. Μπορείς να βρεις περισσότερες πληροφορίες εδώ: http://fairiesofbeauty.blogspot.gr/2014/07/apivita-aqua-vita.html
      Πάντως μου έδωσες ωραία ιδέα για να ετοιμάσω ένα "update" με δοκιμασμένες κρέμες ενυδάτωσης! ;)
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ να είσαι καλά! Θα περιμένω το επόμενο με ανυπομονησία!!

      Διαγραφή