Beauty awards - foundation (τα αγαπημένα μου)!



Foundation: H βάση του μακιγιάζ.
Ακόμη και το πιο περίτεχνο, το πιο εντυπωσιακό μακιγιάζ, δείχνει άσχημο και καθόλου κολακευτικό αν η βάση make up είναι λάθος. Κι όμως, είναι τόσο δύσκολο να βρεις το ιδανικό foundation. Απ'όλα όσα έχω χρησιμοποιήσει, τα πέντε που ακολουθούν είναι τα αγαπημένα μου.

1) Chanel Vitalumiere Aqua
Το προϊόν αυτό, το ξεχωρίζω από κάθε άλλο. Είναι ό,τι καλύτερο έχω δοκιμάσει. Πρόκειται για ένα ελαφρύ foundation, με ανάλαφρη, μεταξένια υφή, που δροσίζει και αναζωογονεί το δέρμα. Εύκολο στην εφαρμογή, χαρίζει απόλυτα φυσικό αποτέλεσμα, ενώ η επιδερμίδα φαίνεται απαλή και αψεγάδιαστη, σαν να είναι φτιαγμένη από την πιο ακριβή πορσελάνη. Την αναλυτική μου άποψη για το προϊόν θα βρείτε εδώ .


2) Max Factor Facefinity All Day Flawless 3 in 1 foundation
To συγκεκριμένο προϊόν είναι ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΟ! Δεν έχω λόγια. Είναι τόσο καλό που θα του αφιερώσω ξεχωριστό review πολύ σύντομα. Εδώ θα αναφέρω συνοπτικά πως το foundation αυτό εξασφαλίζει πολύ καλή κάλυψη, αψεγάδιαστη όψη για πάρα πολλές ώρες και έχει πολλή μεγάλη
διάρκεια. Διαθέτει SPF20 και είναι αρκετά οικονομικό. Και αν δεν μπορώ να το τοποθετήσω δίπλα στο Vitalumiere Aqua στην ιεραρχία, το τοποθετώ ακριβώς κάτω από αυτό.


3) Shiseido Sun Protection liquid faoundation
To foundation αυτό έχει πολύ λεπτή υφή (κάτι που γενικά προτιμώ), ταυτόχρονα όμως παρέχει πολύ καλή κάλυψη. Είναι ελαφρύ, μη λιπαρό και προσφέρει φυσική εμφάνιση. Είναι αδιάβροχο και διαθέτει SPF30. Αυτό μάλιστα είναι το πιο θετικό στοιχείο του, αν λάβει κανείς υπόψη πως τα περισσότερα make up έχουν το πολύ δείκτη προστασίας 15. Μπορεί να φορεθεί ακόμη και στην παραλία. Αυτό που με εντυπωσιάζει στο προϊόν είναι το ότι αν και είναι αδιάβροχο και με τόσο υψηλό Δ.Π., παραμένει ελαφρύ, δεν φράζει τους πόρους και επιτρέπει στην επιδερμίδα να αναπνέει, χαρίζοντάς της όμορφη και ομοιόμορφη όψη.


4) Yves Saint Laurent Le Teint Touche Eclat liquid foundation
Το Le Teint Touche Eclat είναι ένα foundation με πολυτελή υφή που προσφέρει λάμψη στην επιδερμίδα, χάρη στη μοναδική του σύσταση. Φωτίζει και αναδεικνύει το θαμπό, κουρασμένο δέρμα, παράλληλα δε καλύπτει μικροατέλειες, χωρίς να βαραίνει την επιδερμίδα. Είναι ελαφρώς λιπαρό, αλλά με μία πούδρα λύνεται το πρόβλημα. Αναλυτικότερη κριτική για το προϊόν θα βρείτε εδώ .


5) Fit Me της Maybelline
Το όνομά του τα λέει όλα. Το Fit Me είναι ένα make up που γίνεται ένα με την επιδερμίδα, χαρίζει όμορφο, φυσικό αποτέλεσμα και καλύπτει επαρκώς. Έχει ελαφριά υφή, απλώνεται εύκολα στο πρόσωπο και διαρκεί αρκετές ώρες. Επίσης κοστίζει γύρω στα 15 ευρώ, τιμή πολύ καλή σε σχέση με την ποιότητά του.


Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά; Ποιο είναι το αγαπημένο σας foundation;






28 σχόλια:

  1. Το shiseido είναι κι εμένα το αγαπημένο μου, είναι μεσαίας κάλυψης αλλά νιώθεις ότι δε φοράς τίποτα. Το max factor είναι πιο καλυπτικό. Εμένα μ΄αρέσει επίσης το healthy mix της Bourjois που μοιάζει αρκετά με το Shiseido. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά σαν να μην φοράς τίποτα! Και μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση όταν το πήρα...Από Bourjois δεν έχω δοκιμάσει κάτι αλλά ακούω πολύ καλά σχόλια για τα make up της... :)

      Διαγραφή
  2. Θέλω πολύ να δοκιμάσω το Fit Me!
    Aγαπημένο δικό μου είναι το ΜAC Pro longwear αλλά τώρα μου πέφτει λίγο ακριβό :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλό και οικονομικό το Fit Me. Προσωπικά όμως προτιμώ της Max Factor, είναι καταπληκτικό το αποτέλεσμα που παρέχει (και με μία προσφορά που τρέχει τώρα στα Hondos μου κόστισε γύρω στα 16 ευρώ νομίζω...) :)

      Διαγραφή
  3. To Shiseido και το YSL τα θεωρώ κορυφαία, για διαφορετικούς λόγους το καθένα! Το Chanel δεν το έχω δοκιμάσει και θα ήθελα πολύ κάποια στιγμή. Καταπληκτικό είναι και το HD της MUFE καθώς και τα foundations της Lancome που τα χρησιμοποιούσα για αρκετό καιρό! :)

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατά την άποψή μου το Chanel είναι ασύγκριτο make up... Αξίζει να το δοκιμάσεις για να καταλάβεις τι εννοώ...Της Lancome μου αρέσουν κι εμένα πολύ και ειδικά το Teint Miracle! :):)

      Διαγραφή
  4. Chanel Vitalumiere Aqua και Max Factor είναι τα δύο αγαπημένα μου αυτή τη στιγμή.. και μπορώ να πω ότι το Max Factor ίσως μου αρέσει και περισσότερο..
    Το Fit Me είναι σε αυτά που θέλω να δοκιμάσω, όπως και το Touche Eclat αν και πιστεύω ότι δε θα μου κάτσει καλά λόγω λιπαρότητας..

    Πολύ ωραία παρουσίαση και εξαιρετικές οι επιλογές σου!!

    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ :) Χαίρομαι που συμφωνείς κι εσύ μαζί μου...Δεν είναι υπέροχα και τα 2; Αν έχεις πρόβλημα με την λιπαρότητα, πιθανότατα δεν θα σου ταιριάξει καλά. Εγώ φαντάσου το χρησιμοποιώ πάντα με πούδρα... :)

      Διαγραφή
  5. To foundation της Max Factor το δοκιμασα και ειναι απιστευτο!!! πολυ καλο αποτελεσμα, τελειο προσωπο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραίο ποστ! Θέλω κι εγω να δοκιμάσω το max factor..Ποιά είναι η τιμή του περίπου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ :) Έχει 20 ευρώ περίπου, αλλά στα Hondos (και στα υπόλοιπα καταστήματα νομίζω) έχει -3 ευρώ... :)

      Διαγραφή
  7. Χρησιμοποιώ το Double wear απο Este Lauder kai ειναι ενα απο τα αγαπημενα μου...πολυ ωραιο post :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το Double Wear έχει από τις καλύτερες κριτικές παγκοσμίως...Δοκίμασα πρόσφατα ένα δείγμα του αλλά δεν μου ταίριαξε και τόσο... Ευχαριστώ πολύ :)

      Διαγραφή
  8. polu wraio post!!
    molis anakalupsa to blog sas kai ekana follow!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ειναι σημαντικο να μας πεις κ τι τυπος δερματος εχεις, καθως κ εαν χρειαζεσαι καλυψη ή οχι για να μπορουμε να συγκρινουμε!
    Αγαπω Shisheido !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Τζένη μου! Η επιδερμίδα μου είναι μικτή. Ελαφρώς λιπαρή στη ζώνη Τ, λίγο ξηρή στα μάγουλα, στα μάτια και γύρω από το στόμα. Ανάγκες κάλυψης δεν έχω ιδιαίτερες, αναζητώ κυρίως ομοιομορφία. Έχεις δίκιο, απλώς επειδή τα έχω αναφέρει σε προηγούμενα post σκέφτηκα να μην τα επαναλάβω :Ρ
      Φιλάκια πολλά...:)

      Διαγραφή
  10. Μπορείς να μας πεις τιμή για το shiseido;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βεβαίως, αρχική τιμή είχε 34 ευρώ νομίζω και εγώ το είχα αγοράσει με έκπτωση γύρω στα 22,23 ευρώ :)

      Διαγραφή
  11. Χμμ, ομολογω πως ετσι ενθουσιασμενη που σε διαβασα, θα θελα πολυ να δοκιμασω το max factor!!
    Προσωπικα, εδω και δυο χρονια περιπου χρησιμοποιω της maybelline το dream matte mousse, που ειναι make up σε μορφη μους και περιεχει πουδρα και μ' εχει βολεψει πολυ...
    Αλλα επειδη τώρα που ερχεται το καλοκαιρι θα θελα κατι πιο ελαφρυ, μιας κ εχω το concealer της fit me και μου αρεσει πολυ, θελω να δοκιμασω και το αντιστοιχο foundation, οποτε τωρα που διαβαζω και τις θετικες σου εντυπωσεις, εχω εναν λογο παραπανω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ωραίο foundation, ελαφρύ και πολύ βολικό :)
      Προσωπικά της Max Factor θα το προτιμούσα όμως για καλοκαίρι γιατί έχει μεγαλύτερη διάρκεια, δεν βγάζει λιπαρότητα κατά τη διάρκεια της ημέρας και έχει και δείκτη προστασίας 20...Πιστεύω θα το ευχαριστηθείς περισσότερο Φανή μου :)
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
    2. Λες ε?? ναι, δεν εχεις αδικο κιολας, αφου μαλιστα εχει κ spf... θα την λαβω υποψη μου τοτε την συμβουλη σου και πολυ πιθανο να ειναι αυτη η επομενη αγορα μου! ^_^
      Φιλακια πολλα!! :)

      Διαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ ωραίο post.. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα απο όσα περιγράφεις και με βάζεις σε πειρασμό για νέες αγορές... Χαχαχα και για αρχή θα δοκίμαζα το ysl γιατι είμαι ικανοποιημένη απο την που δρα του... Αλλά και το fit me!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! :)
      Το ysl είναι υπέροχο...Μετά από πολλούς μήνες χρήσης έχω να πω πως το αγαπώ όλο και περισσότερο... :)

      Διαγραφή
  14. θα ηθελα να δοκιμασω το ysl ,εχω ομως λιπαρη επιδερμιδα στην ζωνη τ , θα μου ταιριαξει ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είσαι αρκετά λιπαρή, θα χρειαστείς σίγουρα πουδρίτσα. Θα σου συνιστούσα μάλιστα να ρίξεις και μια ματιά στο νέο foundation από ysl που είναι ιδανικό για πιο λιπαρά δέρματα... :)

      Διαγραφή