Περιποίηση μαλλιών - top προϊόντα






Αν έχετε διαβάσει προηγούμενα άρθρα μου, θα έχετε μάλλον διαπιστώσει, πως η αγαπημένη μου μάρκα περιποίησης μαλλιών είναι με διαφορά η Kerastase. Και αν και έχω αρκετά προϊόντα της εταιρείας, φροντίζω πάντοτε να μην τα σπαταλώ (τα χρησιμοποιώ με το σταγονόμετρο για να ακριβολογούμε) γιατί κακά τα ψέματα είναι αρκετά ακριβά και δεν μπορώ να τα αγοράζω ξανά και ξανά σε σταθερή βάση.
Ωστόσο, κατά καιρούς έχω χρησιμοποιήσει πολλά προϊόντα περιποίησης μαλλιών, πολύ πιο οικονομικά, τα οποία προς μεγάλη μου έκπληξη και χαρά ήταν αντάξια -αν όχι καλύτερα- των αντίστοιχων της Kerastase και άλλων ακριβών brands. Σήμερα λοιπόν θα σας τα παρουσιάσω και περιμένω να μου πείτε και τις δικές σας εντυπώσεις.


Garnier fructis θρέψη και επανόρθωση 3 - περιποίηση στη στιγμή

Είναι η καλύτερη κρέμα μαλλιών που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ. Πραγματικά δεν πίστευα στα μάτια μου. Είναι σαν conditioner, αλλά πιο ενισχυμένη και δεν χρειάζεται να περιμένεις, την ξεβγάζεις αμέσως (εγώ βέβαια την άφηνα 2 λεπτάκια). Τα μαλλιά μου μετά την εφαρμογή της ήταν απαλά σαν μετάξι, ανάλαφρα και το πιο σημαντικό ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΑ! Χτενιζόντουσαν πανεύκολα και γρήγορα, χωρίς οι μισές τρίχες να καταλήγουν στη βούρτσα ή στο πάτωμα. Έτσι η κρέμα βοήθησε στον περιορισμό του σπασίματος της τρίχας και στην αποκατάσταση της ενυδάτωσής της. Ειλικρινά, για όσο διάστημα την χρησιμοποιούσα, τα μαλλιά μου ήταν λιγότερο ξηρά απ'ότι συνήθως και συνεπώς περισσότερο λαμπερά.


Pantene αναδόμηση και προστασία - μάσκα 2 λεπτών


Μέσα στις τρεις αγαπημένες μου μάσκες σίγουρα. Το άρωμά της είναι τόσο υπέροχο που δεν μπορώ να το περιγράψω και τα αποτελέσματα της στα μαλλιά μου καταπληκτικά. Μέσα σε δύο λεπτά (όντως δύο λεπτά είναι αρκετά) η μάσκα αυτή λειαίνει τα μαλλιά, τα κάνει μεταξένια στο άγγιγμα και πολύ λαμπερά. Τα θρέφει και τα ενδυναμώνει, ενώ παράλληλα η δράση της διαρκεί για 3-4 ημέρες. Το σλόγκαν της διαφήμισης ήταν "περιποίηση που προϊόντα αξίας 80 ευρώ δεν μπορούν να ξεπεράσουν" -κάτι τέτοιο τέλος πάντων-. Λοιπόν σας πληροφορώ πως είναι αλήθεια. Αν εφαρμόσω αυτή τη μάσκα στα μαλλιά μου και μετά μία άλλη αξίας 40 ευρώ, το αποτέλεσμα θα είναι σχεδόν το ίδιο. Η μόνη διαφορά έγκειται στη διάρκεια της δράσης του προϊόντος. Η πρώτη θα διαρκέσει 3 ημέρες, η δεύτερη 6. Ένα επιπλέον θετικό στοιχείο αυτής της μάσκας είναι πως ξεβγάζεται πιο εύκολα από άλλες.


Elvive δράση αργινίνης - σαμπουάν

Αυτό είναι το σαμπουάν που χρησιμοποιώ αυτή τη περίοδο και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη. Μυρίζει υπέροχα και καθαρίζει σε βάθος την τρίχα. Είναι δυναμωτικό, θρεπτικό και δεν βαραίνει τα μαλλιά. Επίσης, έχω την εντύπωση πως από τότε που το χρησιμοποιώ το μαλλί μου "στρώνει" καλύτερα.


Avon moroccan argan oil

To είχα αγοράσει 5 - 6 ευρώ περίπου. Η ποσότητά του είναι μικρή (30 ml) αλλά η τιμή του πολύ συμφέρουσα. Εξ άλλου μία με δύο σταγόνες ανά χρήση αρκούν. Δίνει λάμψη -πολλή λάμψη- στα μαλλιά, τα ενδυναμώνει, τα προστατεύει και διευκολύνει το χτένισμά τους μετά το λούσιμο. Μου αρέσει πολύ το άρωμα που αφήνει. Το συγκεκριμένο, το χρησιμοποιώ πριν το στέγνωμα.







Avon advance techniques moroccan argan oil sampoo

Το καλύτερο σαμπουάν που έχω χρησιμοποιήσει. Το αγόρασα μαζί με το αντίστοιχο λάδι. Αν και η αρχική του τιμή ήταν λίγο τσιμπημένη, στον κατάλογο της Avon το έχει πάντα σε προσφορά. Εμένα μου κόστισαν 3 ευρώ τα 400 ml! Επειδή τα μαλλιά μου είναι πολύ ξηρά το σαμπουάν αυτό ήταν ό,τι καλύτερο. Προσέφερε απίστευτη ενυδάτωση, ενδυνάμωση, λείανση και λάμψη. Άφηνε τα μαλλιά υπέροχα αρωματισμένα και μαλακά. Αν έχετε λιπαρά μαλλιά ίσως σας φανεί λίγο "βαρύ", για τα ξηρά όμως είναι ιδανικό.



Εσείς κορίτσια πιο προϊόν έχετε δοκιμάσει και σας αρέσει πολύ; Έχετε να μου προτείνετε ένα καλό conditioner;

10 σχόλια:

  1. Έχω κι εγώ ένα κόλλημα με τα προϊόντα για τα μαλλιά!!
    Λατρεύω κι εγώ το λαδάκι της AVON!
    Aυτή την εποχή χρησιμοποιώ την μάσκα Le petit Marseillais και είναι αρκετά καλή!Δες αν θες εδώ το review http://linabeautyinsider.blogspot.gr/2013/02/review-le-petit-marseillais.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τα μαλλια μου ειναι σγουρα και πολλες φορες αγρια...οποτε το λαδσκι της avon τα κανει πολυ λεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα σαμπουαν της garnier μου κανουν αθλιο μαλλι δυστυχως!ξερω ομως και αλλα ατομα που τους αρεσουν πολυ,μαλλον ειναι η τριχα μου :(
    εγω αγορασα μια μασκα της wella και μου αρεσε πολυ αν θες δες εδω
    http://irenesplanet.blogspot.gr/2013/02/wella-professionals-mask.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tα σαμπουάν κι εμένα μου βαραίνουν την τρίχα...Η κρέμα όμως ήταν πολύ καλή! Α ωραία ευχαριστώ θα το κοιτάξω :)

      Διαγραφή
  4. την κρεμα fructis την εχω δοκιμασει κ εγω και πραγματικα την εχω λατρεψει!!! πολυ ωραιο το post σου, πανω που ηθελα να δοκιμασω κατι καινουριο στα μαλλια μου χαχα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κανενα απο οσα αναφερετε δεν εχει το αποτελεσμα που χρειαζονται τα ταλαιπωρημενα μαλλια, δικη μου βεβαια αποψη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα :( Δυστυχώς δεν ταιριάζουν όλα σε όλους...

      Διαγραφή