Εμπειρία 24 καρατίων...



Όλες μας λίγο πολύ γνωρίζουμε τα οφέλη που το μαγικό ελιξίριο της Kerastase προσφέρει στα μαλλιά μας (ή έχουμε ακούσει γι'αυτά). Το best seller της εταιρείας, το Elixir Ultime, είναι πράγματι ένα ξεχωριστό προϊόν που ό,τι υπόσχεται το πραγματοποιεί.

Πριν λίγους μήνες η οικογένεια Elixir Ultime απέκτησε δύο νέα μέλη: τη μάσκα και το σαμπουάν. Τελετουργία 24 καρατίων χαρακτήρισε η Kerastase το δημιούργημά της και πράγματι για κάτι τέτοιο πρόκειται.

Εμπλουτισμένη με το σύμπλοκο Oleo, η σειρά ενσωματώνει στη σύστασή της τέσσερα πολύτιμα έλαια.
  • Έλαιο Αργανίας από το Μαρόκο για αναζωογόνηση, αναδόμηση των εξασθενημένων μαλλιών και μεταξένια απαλότητα.
  • Έλαιο Πρακάξι για ενδυνάμωση και απαλή αίσθηση.
  • Έλαιο Καλαμποκιού, πλούσιο σε βιταμίνες Α, Ε και Ωμέγα 6, για βαθιά θρέψη.
  • Έλαιο Καμέλιας για λείανση και απαράμιλλη λάμψη. 

Στην πράξη:

Το σαμπουάν: Καθαρίζει σε βάθος τα μαλλιά και μυρίζει υπέροχα. Η διαφορά του από ένα κοινό σαμπουάν είναι αισθητή. Αφήνει τα μαλλιά απαλά και αισθάνομαι ότι τα τιθασεύει.


H μάσκα: Την χρησιμοποιώ μία φορά την εβδομάδα, εδώ και δύο μήνες περίπου. Τα μαλλιά μου είναι αισθητά πιο δυνατά και λάμπουν από υγεία. Το σπάσιμο της τρίχας έχει μειωθεί και το φριζάρισμα έχει περιοριστεί. Μετά την εφαρμογή της τα μαλλιά μου είναι απαλά σαν μετάξι, μια απαλότητα που δεν χάνεται την επόμενη μέρα, αλλά διαρκεί πολλές περισσότερες.


Το λάδι: Το χρησιμοποιώ δέκα μήνες περίπου. Για να μην επαναλάβω πράγματα που πιθανότατα έχετε ξανακούσει, θα συνοψίσω τις εντυπώσεις μου σε μία μόνο φράση: είναι θαυματουργό! Αλήθεια...

Η συμβουλή της εταιρείας είναι να προσθέσουμε δύο σταγόνες λάδι στη μάσκα, πριν τη χρησιμοποιήσουμε. Την εφάρμοσα, βέβαια δεν παρατήρησα κάποια αξιοσημείωτη διαφορά. Το αποτέλεσμα ήταν ήδη τέλειο, πώς να γίνει καλύτερο;



Αν έπρεπε να επιλέξω ένα μόνο προϊόν για να αγοράσω πάλι αυτό θα ήταν η μάσκα ή το λάδι. Ειλικρινά δεν μπορώ να αποφασίσω ποιο χρειάζονται περισσότερο τα μαλλιά μου.


Έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν Kerastase;


7 σχόλια:

  1. Πόσο κάνουν η μάσκα και το λάδι;Προϊόντα από τη μάρκα έχω δοκιμάσει μόνο σε κομμωτήριο,έμεινα ικανοποιημένη αλλά χωρίς συστηματική χρήση δεν μπορείς να καταλάβεις και πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ισχύει αυτό, πάντως τα συγκεκριμένα δίνουν αίσθηση κομμωτηρίου...Είναι λίγο ακριβά, αλλά τα αξίζουν τα λεφτά τους με το παραπάνω. Η μάσκα έχει 37 ευρώ, αλλά την είχα πάρει με έκπτωση 25% και το λάδι 34. Υπάρχει και σε travel size με 16 ευρώ... :)

      Διαγραφή
    2. Σωστά, πρέπει να τη χρησιμοποιήσεις τουλάχιστον 2-3 εβδομάδες για να δεις τη μεγάλη διαφορά. Υπάρχει όλο το σετ σε προσφορά στο www.ariane-eshop.gr.

      Φιλικά,
      Νίκη.

      Διαγραφή
  2. ΕΓΩ ΕΧΩ ΔΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ...ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΚΑΕΙ ΑΠΟ ΑΝΤΑΥΓΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΑΜΠΟΥΑΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΣΚΑΣ ..ΕΙΔΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΛΑΓΗ....ΛΑΜΠΟΥΝ...ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ¨¨¨¨¨ΝΑ ΤΟ ΠΩ????ΕΒΑΖΑ ΤΗ ΜΑΣΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΦΗΝΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ...ΤΟ ΠΤΩΙ ΠΟΥ ΛΟΥΖΟΜΟΥΝ ΔΕΝ ΕΝΙΩΘΑ ΜΑΛΛΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ...ΣΚΕΤΟ ΜΕΤΑΞΙ ΛΕΜΕ....ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ ΠΡΟΙΟΝ ΑΛΛΑ ΛΙΓΟ ΑΚΡΙΒΟ...ΑΞΙΖΕΙ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΑΠΑΙΤΕΙ ΘΥΣΙΕΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ωραία θα δοκιμάσω να το κάνω κι εγώ :) Φυσικά και αξίζουν τα χρήματα, συμφωνώ μαζί σου. Από τότε που τα χρησιμοποιώ τα μαλλιά μου είναι απαλά σαν μετάξι και πολύ λαμπερά. Άσε που μακραίνουν ξανά και γρήγορα (γιατί είχα μεγάλο πρόβλημα) :)

      Διαγραφή
  3. μπραβο Ιωαννα πολυ ωραια τα post σου!:) εγω εχω δοκιμασει μονο το λαδι σε travel size και εμεινα παρα πολυ ευχαριστημενη!!αν και ειναι ακριβο θα το παρω οπωσδηποτε,σιγουρα αξιζει τα λεφτα του!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ :)! Σίγουρα τα αξίζει, θα το διαπίστωσες και μόνη σου... :)

      Διαγραφή